Støttemedlem

Bliv støttemedlem

CP Danmarks støttemedlemskab giver dig mulighed for at blive medlem af foreningen og samtidig give et bidrag, der gør en forskel for mennesker med cerebral parese og deres pårørende.

Som støttemedlem betaler du et fast beløb hver måned via Betalingsservice på minimum 50 kroner – du er velkommen til at give mere.

Som støttemedlem går 375 kroner af din støtte til dit medlemskab af CP Danmark. Dette beløb er ikke fradragsberettiget, men det er resten af din årlige indbetaling.

Det vil sige, at hvis du tegner støttemedlemskab på 50 kroner pr. måned kan du få 225 kroner i skattefradrag om året. Vælger du i stedet et støttemedlemskab på 75 kroner pr. måned, kan du få 525 kroner i skattefradrag om året.

Du kan få skattefradrag for bidrag op til 18.300 kroner om året (2024).

Støttemedlemskabet gælder for hele husstanden, så alle på samme adresse får adgang til foreningens mange medlemstilbud.

Dine oplysninger

(*)
Tilmeld til nyhedsbrev

Husstandsmedlemmerne ud over dig selv

Medlemstype

Som støttemedlem har du flere muligheder for valg af betaling:

Betalingsservice

Du skal være over 18 år for at tilmelde betaling af dit medlemskontingent til betalingsservice. Tilmeld dig ved at udfylde:

(*)
Jeg accepterer CP Danmarks handelsbetingelser og privatlivspolitik.