Få rådgivning

CP Danmark rådgiver foreningens medlemmer om livet med cerebral parese. Det gør vi gennem vores telefonrådgivning og i særlige tilfælde gennem en personlig samtale.

For mennesker med cerebral parese og deres pårørende, kan der være mange spørgsmål til diagnosen og konsekvenserne af den. I CP Danmarks rådgivning kan du få svar på dine spørgsmål om cerebral parese. Du skal være medlem af foreningen for at få rådgivning - bliv medlem her

Du kan som medlem få:

Rådgivning af socialrådgiver

CP Danmark har en socialrådgiver ansat, som yder rådgivning og hjælper mennesker med cerebral parese og/eller deres nærmeste pårørende. Du kan få rådgivning om socialfaglige spørgsmål – vi rådgiver dig ud fra din konkrete situation, henviser til lovgivning og hjælper dig på vej.

Rådgivning af psykolog

CP Danmark har en psykolog ansat, som rådgiver om cerebral parese - rådgivningen kan i særlige tilfælde blive fulgt op af et tilbud om en personlig samtale.

Rådgivning til pårørende

CP Danmark tilbyder særlig rådgivning til alle pårørende til mennesker med cerebral parese.