Orienteringsmøde om etablering af botilbud i Hedehusene
24. marts 2017

Orienteringsmøde om etablering af botilbud i Hedehusene

Forældreforeningen Kirkebæk, der består af en række forældre til børn og unge med handicap fra det midtsjællandske område, er netop nu i gang med at undersøge mulighederne for at etablere et bofællesskab for unge med handicap og multiple funktionsnedsættelser.

Gruppen har indgået et samarbejde med Fonden Mariehjemmene og Byudviklingsselskabet Nærheden, der har foreslået at etablere botilbuddet på en konkret location i fremtidens forstad ”Nærheden”, der ligger i Hedehusene. I den forbindelse efterlyser gruppen flere, der kunne være interesseret i et sådant tilbud.

Er det noget, der vækker interesse, så er der nu mulighed for at deltage i et orienterings- og dialogmøde tirsdag den 4. april 2017 klokken 19.30-22.00.

Mødet finder sted i Hedehuset, Hovedgaden 371 B, 2640 Hedehusene. Tilmelding skal foretages på forhånd hurtigst muligt med angivelse af navn og antal personer på mail: tilmelding@foreningenkirkebaek.dk