Gummifræserne

Gummifræserne er et kørestolsdansehold, som træner første lørdag i hver måned klokken 10-12. Husk noget at drikke, da vi holder en pause undervejs.

Kørestolsbrugeren/danseren skal benytte manuel kørestol og have en fast hjælper som dansepartner. Kørestolsdanseren skal være medlem af CP Danmark.

Dansesæsonen går fra september til juni, og kontingentet er:

Kørestolsdanseren 300 kroner årligt
Hjælper/partner 100 kroner årligt
Passive medlemmer 100 kroner årligt

Kan man ikke komme til træningen, skal der ringes afbud af hensyn til planlægningen og dansen. Det skal senest ske om morgenen kl. 9.15 på telefon 59 29 15 86 og derefter på mobil 21 72 80 26.

Gummifræsernes aktiviteter finder sted på Jyderup Skole A-fløjen, Elmegården 58, 4450 Jyderup - I skal køre forbi hallen og dreje ned af den første lille vej, som fører ned til fløj A. Hvis bommen er nede, skal I dreje til højre før hallen og køre rundt omkring hallen, så kommer I ud på den lille vej, som fører ned til fløj A.

Dansedage i sæson 2023/24

Der er i efterårssæsonen 2023 planlagt dans:

2. september kl. 10–12

7. oktober kl. 10–12

4. november kl. 10–12

2. december kl. 10–12

og i forårssæsonen 2024:

6. januar kl. 10–12

3. februar kl. 10–12

2. marts kl. 10–12 - generalforsamling fra kl. 10.50-11.10

6. april kl. 10–12

4. maj kl. 10–12

1. juni fra 10-12

Der er derudover arrangerede følgende ture:

Bowlingtur:

søndag d. 15. oktober 2023 kl. 11.45-13.30. Vi spiser på Ro torv efterfølgende. Nærmere besked ved første dansedag i september.

Teatertur:

Søndag d. 17. december 2023 er der planlagt teater. Vi skal se Skatteøen kl. 14.00. Nærmere besked ved novemberdansen.

Danseinstruktør:

Bente Langkjær