Nyt ansigt i sekretariatet
03. marts 2022

Nyt ansigt i sekretariatet

Vicki Reimers startede den 1. marts i jobbet som sekretær i CP Danmark.

Vicki Reimers startede den 1. marts i jobbet som sekretær i CP Danmark. Her skal hun varetage de mange forskellige kontor- og organisationsmæssige arbejdsopgaver i foreningens sekretariat.

I den første måned sker det i samarbejde med sekretær Birgit Cornett, der med sideoplæring får mulighed for at overlevere sine arbejdsopgaver på en god og tryg måde, inden hun selv går på pension med udgangen af marts måned.

Vicki Reimers kommer fra en stilling i Dansk Sygeplejeråd Kreds Hovedstaden, og før den tid var hun sekretær i Hjernesagen. Og det er netop glæden ved at kunne hjælpe andre mennesker med udfordringer i hverdagen, der bragte hende på sporet af stillingen i CP Danmark. Hun glæder sig derfor til at komme i gang med arbejdet, og skabe gode kontakter til de mange forskellige mennesker, der kendetegner en medlemsorganisation som CP Danmark.