Stor glæde over CP Danmarks nye podcastserie
28. oktober 2022

Stor glæde over CP Danmarks nye podcastserie

De store forventninger blev indfriet da CP Danmark lancerede det første af fire afsnit i podcastserien 'En helt særlig familie'.

Der var lagkage, bobler og masser af glade smil da landsformand Pia Allerslev og produktionsholdet, bestående af værterne Julie Brahe Hansen og Sigrid Stilling Netteberg samt producent Jacob Nossell, fik sendt podcast-serien 'En helt særlig familie' ud i verden.

Det skete torsdag den 27. oktober i overværelse af venner, familie og en række medlemmer og medarbejdere i CP Danmark. Også interesserede fra andre foreninger var dukket frem til receptionen i Handicaporganisationernes Hus i Høje Taastrup.

Fra alle sider var der set frem til dagen med store forventninger, og de blev fuldt ud indfriet.

I sin tale til Julie, Sigrid og Jacob udtrykte landsformand Pia Allerslev stor begejstring over initiativet, som hun var sikker på, at mange vil få stor gavn af i fremtiden.

Landsformanden var meget imponeret over det store arbejde, der er lagt i serien, som foreløbig består af fire afsnit, der udsendes med en uges mellemrum.

Forældreskab når CP er en del af familien

En helt særlig familie handler om forældreskab og CP i forskellige familiemæssige sammenhænge, hvor en af familiemedlemmerne har CP.

Sorg, skam, usikkerhed og frygten for ikke at slå til, er nogle af de betragtninger, der bliver delt i podcastserien - men det gør også de mange lykkelige stunder og glæden ved at være forældre.

Du kan høre det første afsnit af podcastserien på CP Danmarks hjemmeside ved at trykke her.

Du kan også hente afsnittet på Spotify og Apple Podcast.