CP INDBLIK

Som medlem af CP Danmark får du tilsendt 'CP INDBLIK'. Magasinet udkommer seks gange om året.

I april-udgaven kan du blandt andet læse følgende artikler:

Tema: fra ung til voksen "Alt kom bag på kommunen"

Emma Lund vinder Helene Elsass Prisen 2024

På vej til at flytte hjemmefra

Guide: Snart 18? Sådan ændrer reglerne sig

Landsholdsspillerens storslåede eventyr

CP Danmarks protektor fylder 80 år

Læs CP INDBLIK som pdf

Online læsning med 'bladrefunktion'

Du kan læse magasinet i PDF-format ved at klikke på forsidebilledet oven over. Derudover findes der en 'bladrefunktion', hvor du online kan bladre i siderne ligesom et almindeligt blad:

Læs med 'bladrefunktion'

Medlemsmagasin

CP Magasinet INDBLIK har et oplag på ca. 6.000 eksemplarer. Det er CP Danmark, der står for det redaktionelle indhold, mens bureauet FL Reklame tegner annoncer til udgivelserne. Bladet udsendes til alle medlemmer og en række andre abonnenter og offentlige instanser.

Magasinet bliver også indlæst elektronisk på dvd. Er du medlem af CP Danmark, har du mulighed for gratis at abonnere på lyd-udgaven. Ring til foreningens sekretariat på telefon 38 88 45 75.

Du kan også downloade lydfiler, hvor magasinet bliver læst op.

Hør bladet som lydfil hos Nota

Læs tidligere numre af medlemsmagasinet

Distribution og regler

Bladet distribueres af PostNord som magasinpost og vil være modtageren i hænde cirka tre dage efter udgivelsestidspunktet.

Artikler i CP Magasinet INDBLIK står for forfatterens egen regning, ligesom de synspunkter, der gives udtryk for, ikke nødvendigvis deles af redaktionen eller CP Danmark. Artikler, der er stærkt kompromitterende for tredjemand, optages ikke. Redaktionen forbeholder sig ret til at redigere og forkorte i uopfordrede indlæg samt evt. afvise indlæg.

Ønsker du at bidrage med artikler, debatindlæg eller gode idéer, så kontakt redaktør Stine Mørkeberg på stm@cpdanmark.dk

Abonnement

Hvis du vil abonnere på CP Magasinet INDBLIK, skal du kontakte sekretariatet på telefon: 38 88 45 75 eller mail: cpdanmark@cpdanmark.dk

Det koster 450 kroner om året.

Du kan også melde dig ind i CP Danmark for 375 kroner om året og derved modtage bladet gratis - samtidig får du mange andre medlemsfordele.

Bliv medlem hos CP Danmark

Annoncer

Annoncer til 'CP Magasinet INDBLIK' tegnes gennem samarbejdspartneren FL Reklame. CP Danmark optager ikke annoncer fra politiske partier.

Annoncebestilling og forespørgsler om priser, produktion m.v., kontakt:
CP Magasinet INDBLIK/FL Reklame
Tlf. 86 91 46 87