CP-TV tager hul på tredje sæson
11. februar 2021

CP-TV tager hul på tredje sæson

Efter en kort pause går CP-TV i gang med tredje sæson, der torsdag aften begynder med en udsendelse om CP Danmarks ulandsarbejde i Uganda.

Sæsonens første program handler om ulandsarbejde og om CP Danmarks mangeårige samarbejde med personer med cerebral parese i Uganda.

I en ny dokumentarfilm (se den på YouTube), som CP Danmark står bag, får vi et indblik i foreningens ulandsarbejde.

I CP-TV kan du møde Rasmus Storgaard, der i mange år har arbejdet frivilligt med ulandsarbejde, og du kan møde direktøren for Uganda National Association of Cerebral Palsy, Christine Kirungi, der har sendt en hilsen.

Det hele er i aften, torsdag den 11. februar, klokken 19.30 live på: www.facebook.com/cpdanmark.dk

Har du ikke mulighed for at se med i aften, kan du altid finde udsendelserne på Facebook efterfølgende – og på YouTube, hvor du kan finde samtlige udgaver af CP-TV.